top of page

Življenje je tvoje, Louise L. Hay


Biti zdrav. To je vsekakor naša največja želja. Pa se lahko ta želja tudi uresniči, če si to želimo?


Pa poglejmo kako na premagovanje bolezni gleda zdaj žal že pokojna, Louise L. Hay.


Knjigo sem prebrala na dušek, v približno treh dneh. Branje se mi je zdelo zelo zanimivo, poučno. Tema, ki jo obravnava se mi je zdela nekako nova, nekaj o katerem nisem še nikoli nikjer zasledila, slišala. Tako me je vleklo naprej in naprej, vse dokler je nisem v celoti prebrala.


Avtorica navede bolezni, ter kako lahko na rešitev le teh vpliva naša psiha. Tako na primer težave z očmi primerja z dejstvom, da nam v življenju nekaj ni všeč. Tako naj bi težavo rešili s tem, ko bi na situacijo v življenju pogledali z radostjo in ljubeznijo.


Pa naj vam najprej predstavim par trditev iz knjige:


- vsaka misel, ki jo porodimo, ustvarja našo prihodnost


- odobravanje in sprejemanje sebe je ključ do pozitivnih sprememb


- vsaka oseba je stoodstotno odgovorna za vse, kar doživi


- ko se resnično ljubimo, v našem življenju vse teče ...


Knjiga je obogatena tudi z veliko afirmacijami, ki nas spodbujajo, da se spoštujemo in ljubimo z vsem svojim bitom.


Menim, da je knjiga primerna za vse tiste, ki jih zanima premagovanje bolezni na nekakšen drugačen, duhoven način. Sama sem mnenja, da naša psiha prispeva velik del k celotnemu zdravju, moramo pa imeti v mislih, da nekatere bolezni žal ne moremo pozdraviti, brez uradne medicine.














Featured Review
Tag Cloud
No tags yet.
bottom of page