top of page

Cvet; Elizabeth Craft in Shea Olsen

Tako...


 



Pa sem se končno dokopala do konca knjige. Sprva me knjiga ni tako pritegnila, saj mi tako naslov kot naslovnica nista zgledala kaj obetavno. Pa vendar, sem se zakopala v njo in jo prebrala. Na koncu mi ni bilo niti malo žal, da sem vztrajala do konca.



Pa da na kratko povzamem zgodbo. Glavna junakinja Charlotte Reed si močno prizadeva, da ne bi odkorakala po poti svoje, zdaj že pokojne mame in pa njene dvajsetletne sestre, ki je ostala sama z otrokom. Njiju so namreč zanimale le fantje- avanture. Tako si Charlotte začrta drugačno pot. Želi se predvsem posvetiti študiju na Stanfordu, na katerega je bila sprejeta ter delu v cvetličarni Cvet. Vendar pa se v njeno življenje nenadoma prikrade pevec Tate Collins in ji ga obrne na glavo. V zgodbi smo priča nepredvidljivim preobratom. Seveda pa vam ne bom pokvarila veselja in vam predstavila konca zgodbe.


Na lestvici od ena do pet bi jo ocenila z 3,5. Priporočala bi jo vsem, ki se želijo sproščenega in nadvse lahkega branja. Želim ti veliko veselja in sproščenih trenutkov pri branju knjige, če se za njo seveda odločiš.


En lep deževen dan;

Andreja :)






 

 



 









Featured Review
Tag Cloud
No tags yet.
bottom of page