top of page

Sarah Waters: Mali neznanec

Danes je slovenski praznik, dan reformacije. Spominjamo se Primoža Trubarja, ki je leta 1550 izdal prvi slovenski tiskani knjigi Abecednik in Katekizem. Žal se tega praznika zaveda le malo Slovencev, saj ga je izpodrinil mednarodni praznik noč čarovnic. Sama noči čarovnic ne praznujem, ker pa sem se želela pridružiti vsem ostalim bralkam, sem vseeno posegla po knjigi s temačno tematiko. To je bila knjiga Mali neznanec avtorice Sarah Waters. Žal knjige nisem prebrala čisto do konca, saj se mi je podrobno opisovanje dogodkov zdelo že precej dolgočasno.


Pripovedovalec zgodbe je angleški podeželski zdravnik dr. Faraday, ki nekega poletja po vojni pride na dvorec Hundred, ki ga je obiskal že kot majhen, v času, ko je njegova mati tam opravljala delo služkinje. V nadaljevanju smo na dvorcu priča nenavadnim dogajanjem. Pripovedovalec dogodke opisuje zelo podrobno in strašljivo.


Knjigo bi priporočila vsem, ki imate radi temačne, na trenutke nenavadne zgodbe. Z branjem sem prenehala na strani 244, kar pomeni, da sem prebrala točno tri četrtine knjige. Po knjigi je bil posnet tudi film The Little Stranger.




Featured Review
Tag Cloud
No tags yet.
bottom of page